Rate this post

Systemy komputerowe od dawna już towarzyszą ludziom ułatwiając im życie i usprawniając pracę. Jednym z programów wartym uwagi jest elektroniczny obieg faktur, dzięki któremu unikniemy opóźnień i błędów w ich katalogowaniu. Elektroniczny obieg faktur z użyciem sztucznej inteligencji pozwala na ich skanowanie, opisywanie i zatwierdzanie kosztów. System jest w pełni zintegrowany z ERP. System potrafi doskonale odczytać faktury pobierając niezbędne dane ze skanu jak na przykład kwotę, NIP, adres kontrahenta czy podział na stawki VAT. System znacznie usprawnia obieg dokumentów w firmie. Pozwala w każdej chwili monitorować status i historię akceptacji. Do systemu można wprowadzić podstawowe dane firmy z faktury np. numer, kwotę, walutę, rejestr. Dane te zostaną później eksportowane do systemu ERP. Posiadając moduł OCR można automatycznie czytać dane z kodu kreskowego faktury. Na formularzu można wprowadzić wszystkie daty potrzebne do rozliczenia danej faktury. Elektroniczny obieg faktur jest znacznie korzystniejszy od tradycyjnego – papierowego. Warto się na niego zdecydować.