Z pewnością każdy z nas słyszał, że reklama dźwignią handlu. Niektórzy jednak uważają, że produktów wysokiej jakości czy usług, które są świadczone na wysokim poziomie nie trzeba reklamować. Niestety, nie jest to prawda. Przy obecnej konkurencji trzeba koniecznie reklamować własny biznes. Oczywiście, można reklamować się w sposób tradycyjny lub promować biznes w internecie. Zacznijmy od internetu. Aby zaistnieć w sieci z pewnością trzeba założyć stronę internetową. Ważne żeby strona była dostosowana do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej osób korzysta z internetu za pośrednictwem tabletów oraz smartfonów. Istotne jest również, aby zainstalować na stronie statystyki. Wtedy będziemy wiedzieć, ale osób odwiedza naszą stronę. Oczywiście, aby ktokolwiek zaczął odwiedzać naszą stronę warto pomyśleć o jej pozycjonowaniu. Można również reklamować się w systemie google adwords. A co z tradycyjną reklamą? Cóż, przedsiębiorcy nadal chętnie rozdają ulotki reklamowe, ogłaszają się w prasie oraz w radiu.