Rate this post

Jeśli posiadamy pomysł, wkład finansowy, czy też po prostu chcemy zostać szefem dla samego siebie, warto założyć własną firmę. Na sam początek będzie nam potrzebny dobry biznes plan oraz odpowiedni wkład finansowy. Jeżeli jest to nasza pierwsza firma, możemy postarać się o dotacje unijną. Następnym krokiem jest rejestracja firmy w urzędzie gminy. Wniosek, który musimy złożyć zawiera podanie o nadanie numeru NIP oraz numery Regon, wybór formy opodatkowania oraz zgłoszenie płatników składek osób ubezpieczonych. Musimy również udać się do banku w celu otwarcia rachunku firmowego. Do banku będziemy potrzebowali pieczątki, którą warto odpowiednio wcześniej wyrobić. Musi ona zawierać nazwę firmy, adres, telefon NIP oraz Regon. Kolejna czynność to wizyta w urzędzie skarbowym, gdzie wybierzemy formę opodatkowania oraz dokonamy rejestracji jako podatnika VAT. Gdy już załatwimy wszystkie formalności urzędowe, warto zatrudnić księgową. To ona będzie pilnowała nasze finanse i czuwała nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych.

Zakładając własną działalność , warto zatrudnić osobę, której ufamy. Podczas naszej nieobecności, zawsze będzie ktoś kto dopilnuje prawidłowego działania naszej firmy.

1 KOMENTARZ

  1. Witryna mam nadzieje, że będzie czasami aktualizowana.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.